Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Dokument reklamacji
Napisz dokument reklamacji i dołącz go do reklamowanego Produktu. Treść powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację należy odesłać Produkty na koszt własny - chyba, że Sprzedający zgodzi się inaczej.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Pronpal sp. z o.o.
ul. Modlińska 31C, 05-110 Jabłonna, Polska

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, Produkt/Produkty można zwrócić w terminie 14 dni od daty zakupu. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt wyślij oświadczenie o chęci odstąpienia od umowy na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Pronpal sp. z o.o.
ul. Modlińska 31C, 05-110 Jabłonna, Polska

Oświadczenie powinno zawierać: imię i nazwisko, adres na jaki Produkt/Produkty został/y wysłane oraz numer rachunku bankowego na jaki zostaną zwrócone płatności o ile były dokonane. Zwrot płatności nastąpi w ciągu 3 dni roboczych po dostarczeniu nieuszkodzonych Produktów.
Koszty zwrotu Produktów ponosi zwracający chyba, że dokonując zakupu Kupujący opłacił koszty dostawy. W takiej sytuacji zlecony zostanie odbiór przesyłki firmie spedycyjnej. Obowiązkiem Kupującego będzie przygotowanie i właściwe zabezpieczenie produktów przed uszkodzeniem oraz wskazanie dnia odbioru paczki. W przypadku dwukrotnej nieudanej próby odbioru przesyłki obowiązek jej nadania będzie spoczywał na kupującym.  

Oświadczenie może zostać również wysłane pocztą elektroniczną na adres: zamowienia@pronpal.pl


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl